29 Eylül 2011 Perşembe

YALNIZ DEĞİLİM...

Ben yalnız değilim; öncelikle Yüce Allah'ım yanımda sonrasında ailem ve dostlarım, onlar ise zaten Allah'ımın bana bir hediyesi, onlara dışardan bakınca ben şunları görüyorum asla Allah'ı unutma, onlara bakınca O'nu gör, asıl sevgilini gör, esas davranışları gör, aç o perde inmiş gözlerini kime yakın olacağını gör, hırslanma iste, kıskanma imren, düşünme çaba sarfet, büyütme başla, korkma sabret, düşüncelerini kontrol ettiğinde, cesur ve dürüst olduğunda ve inandığında O senin yanında olacaktır ve seni sevecektir, bu gibi duyguları kontrol edebildiğinde, O'nun kullarında Allah'ı hissedebildiğinde varsın demektir... Ve sadece O'nunla birlikte olmak yalnız olmak değil ebedi birlikteliktir...

3 yorum:

Amak-ı Hayal dedi ki...

Kesinlikle yalnız değilsin bi daha okudum yazını..

:)

^'^ Mila ^'^ dedi ki...

Hiç kimse kimsesiz değildir, Herkesin vardır kimsesi,
kimsesiz kaldım,
bana yardım et,
ey kimsesizler kimsesi! ..diye de bir söz vardır, kimin söylediğini hatırlayamıyorum şuan :)

Özgün dedi ki...

yalnız olupta yalnız olmamak çok güzel birşey biliyormusun mila :)